Klachten
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur of ICT Waarborg.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
WIKA ICT
Willemstraat 55
2411CP Bodegraven
0172-610995 / [email protected]
Maandag. 12:00 tot 17:00
Dinsdag t/m vrijdag.10:00 tot 17:00
Zaterdag. 10:00 tot 16:00
Maandag. 13:00 tot 16:00
Dinsdag t/m vrijdag. 12:00 tot 16:00
Zaterdag. 12:00 tot 15:00